Tuesday, June 22, 2010

"E-OnE PerFume"

“Ada tak sesiapa yang nak beli perfume import pada harga yang lebih rendah?Sebab saya ada stok untuk pelbagai brand perfume import. Saya dapat daripada kenalan saya yang bekerja kat shopping mall di Indonesia. Perfume ni sama kualiti macam yang dijual kat butik-butik di oversea, cuma kosnya murah sikit disebabkan oleh perfume ni tak ada kotak & pihak pembekal isi minyak tu dalam botol yang digunapakai semula (recycle). Jadi, kos botol & packaging dapat dikurangkan. Tetapi, atas jasa baik kenalan saya di sana, dia telah mencetak kotak untuk membungkus perfume-perfume ni. Jadi, kualiti kotak ni kurang berkilat la macam kotak asalnya tapi kualiti minyaknya tetap sama seperti ORIGINAL!

Saya berharap agar ramai yang berminat dan beli produk ni. Selain dapat perfume yang berjenama & tahan lama, anda dapat membantu alam sekitar dengan menggunakan bahan recycle.”

"dipetik daripada web"
Jadi, dapatkan perfume pilihan anda pada harga yang amat berpatutan. Setiap botol besar (seperti yang ada dalam senarai) sama ada 90mL, 100mL, 125mL ataupun 150mL hanya pada harga RM30-RM 35, bergantung kepada jenis perfume. Anda dapat perfume kualiti original pada harga yang jauh lebih rendah walaupun packagingnya buatan tempatan.

No comments:

Post a Comment